Svobodná kultura

Realistické medium alternativní pravice

Je podprsenka hidžáb dnešní doby?

Ivan Brezina položil nesmírně zajímavou otázku: Znamená hidžáb ten samý útlak žen, co podprsenka? Rozpoutala se o tom zajímavá diskuse a i na SK jsme o tom měli dva články (Kateřiny Sienské a Vodníkův), přičemž ten od Kateřiny patří k těm nejčtenějším na SK vůbec.

Ačkoliv je údajně hlavním úkolem podprsenky podpírat prsa, ve skutečnosti jím je zakrývat bradavky:

Přece jen to vypadá líp, když je pod trikem normální podprsenka, aby nekoukaly bradavky.

Pokud bradavky jsou vidět, všimne si toho každý a vyvolá to stejnou pozornost, jako když má v muslimské zemi žena nezakryté vlasy:

Netoužím chodit bez, aby všichni civěli. Chci tak chodit svobodně, bez okounění a s pocitem, že jdu já, jako osobnost a ne že jdou po ulici vlnící se přednosti.

Všeobecnému nošení podprsenky přispívá mýthus, že podprsenkou se zabrání ptosis. Je však vědecky dokázáno, že nikoliv, stejně jako kojení.

Takže ačkoliv s Brezinou souhlasím, že podprsenka a hidžáb má stejnou funkci, přesto musím jeho bagatelisaci hidžábu v Evropě odmítnout. Důvodem je, že hidžáb v Evropě primárně neslouží k disciplinaci žen jako v muslimských zemích, ale jako symbol offensivního islámu, stejně jako vousy v podobě lví hřívy (lichja) u mužů. Proto nemohou souhlasit s Kateřinou:

Stát by měl suverénně vymezit mantinely islámského zahalování, např. tím, že zakáže burku a niqáb a ty formy zahalování, které brání výkonu profese – např. ve zdravotnictví apod. Pouhé zahalení vlasů a krku by však zakazováno být nemělo. Je totiž součástí i naší historie a kultury.

Nejde totiž o to, že i Evropanky si nejrůznější formou zahalují vlasy, jak neustále s typickým nepochopením věci připomínají sluníčkáři, kteří problém obracejí vzhůru nohama. Podstata je v tom, že islámský šátek symbolisuje úsilí o potlačení evropské kultury, nikoliv, že šátek samotný je potlačením evropské kultury. Proto ať si každý nosí šátek či vousy, jak si uzná za vhodné; není-li muslim, je to neškodné.

Hidžáb by neměl být zakázán v žádné podobě, neboť stejně jako lichja přehledně označuje ty lidi, kteří nám vyhlásili válku, takže si na ně musíme dávat pozor a zakročit proti nim. Nic lepšího nemáme a je pozoruhodné, že ti naši nepřátelé se to ani nepokoušejí skrývat.

Dalším argumentem je, že zakazujeme ženám chodit nahé po Václaváku. To ale není pravda. Všimněte si, jak jsou lidé v Düsseldorfu (video je svou repetivností nudné) i Basileji (video je censurované) dokonale klidní. Není žádný důvod se domnívat, že by to v Praze dopadlo jinak.

Advertisements

About Guy Peters

Information

This entry was posted on 04. 06. 2016 by in Analysy and tagged , , , , .

Nejlepší texty za 2 dny

%d bloggers like this: