Svobodná kultura

Realistické medium alternativní pravice

Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? Volá Ahmetek.

Ivan Gabal nedávno publikoval na svém FB, že nám turecký velvyslanec zavaří u Erdogana v Ankaře. Přemýšlím, jak asi vypadal telefonní rozhovor Gabala s tureckým velvyslancem Ahmetem Necetim Bigalim po Bigaliho odchodu ze semináře ve sněmovně.

Řekl bych, že asi takhle:

gabal_hornik1

Ivan Gabal a Ivan Horník

Bigali: Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit.
Gabal: No nazdar kamaráde, to jsou nervy.
Bigali: Ivane, to je jedna velká hádanka, co řikáš?
Gabal: To mi povídej.
Bigali: Ale ono to nějak dopadne.
Gabal: No jistě.
Bigali: Rád Tě slyším, tak jaká?
Gabal: Ani se neptej, Ahmete. To je konec, tohle je druhá Fašoda.
Bigali: Já myslím, že to klapne, když do toho nikdo nezasáhne. Četl jsi noviny?
Gabal: To se nedá číst. Samkovou v těch diskusích pod články všichni podporují.
Bigali: To jsou nečisté svině, bezcenní kafíři. Každopádně, teď potřebuješ vyhrát, lidi v neziskovkách se musí odrazit. Mně tečou vždycky nervy za ně.
Gabal: Když jsem Tě viděl odcházet, kvůli té Samkové, já myslel, že padnu. Co děláte teď s Muneebem?
Bigali: Já dělám teď akci, ale nechci, aby to někde vylezlo. Jestli to klapne, tak je tam třicet pro Muneeba za soudně nařízenou veřejnou omluvu a padesát za trestní stíhání Samkové. Podstatné je, kolik sem dostaneme muslimů, zbytek nech být. Podstatný je ten počet, a je jedno, jak už.
Gabal: To já vím, vždyť Ty jsi byl vždycky chytrej kluk. A viděls Ovčáčka na tiskovce? Toho od Zemana. On Ti jako řekne, že migranti nepřichází za prací, nýbrž za sociálními dávkami. Co to jako je za klauni na tom Hradě? Rozumíš, na co tady kdo čeká?
Bigali: V životě nebyli v žádné islámské zemi. Tam by viděli, jak to tam funguje, že se tam člověk může mít dobře, když žije podle pravidel islámu. A když tak nežije, je to jeho problém.
Gabal: Přesně tak, tohle voni nikdy nepochopí. Na to nemaj.
Bigali: Důležité je, prostě…
Gabal: Ale tohle všecko je důležitý, a pak jsou ještě jiný věci, co jsou děsně důležitý. Rozumíš? A to je podstatný!
Bigali: No, tomu rozumím.
Gabal: Hele, pojď sem, já Ti udělám televizi. V Český bude Moláček, tam je to vyřešený. Do novin napíšou něco Štampach, Janda a Jandourek, to je taky vyřešený. Nova, ta ukáže děti v uprchlických táborech, jako že za to může Samková, to je jasný.
Bigali: Teď tady jde nějakej Rusák, já musím končit.

Hlubší a bohužel velmi vážný rozbor Gabalových vyjádření o Turecku a islámu přinesu v samostatném článku.

About Václav Š. David

Jsem živnostník, od roku 2006 člen KDU-ČSL. Vystudoval jsem Provozně-ekonomickou fakultu ČZU (titul Ing.) a Filosofickou fakultu Ostravské univerzity (titul Bc.).

Information

This entry was posted on 23. 05. 2016 by in Humor, Zprávy and tagged , , , , .

Nejlepší texty za 2 dny

